VÝZVA:
Powerlogy je značka funkčných potravín, ktoré pomáhajú človeku naplno fungovať aj v tých najnáročnejších chvíľach dňa. Doslova hacknúť svoje telo a myseľ a nastaviť ho na výkon. To všetko vďaka inovatívnym receptúram postaveným na najnovších poznatkoch vedy. A práve takýto charakter značky má odrážať aj jej tón komunikácie, ktorý však doteraz lietal podľa toho, kto zrovna za značku písal. Raz znela ako citát z vedeckej štúdie, inokedy ako premotivované raňajkové cereálie.
Kreatívne
RIEŠENIE:
Pre Powerlogy sme vytvorili obsiahly copywriting manuál s pravidlami a praktickými ukážkami od newsletteru cez odpoveď na recenziu na webe až po reakciu pod postom iného profilu. To všetko s dôrazom na jednoduchú použiteľnosť manuálu pre každého, kto za brand komunikuje – od social media managera cez influencera až po zakladateľa značky.
Okrem must have pravidiel sme značke priniesli množstvo nenápadných vychytávok, ktoré robia nový tone of voice naozaj konzistentný. Napríklad sme z existujúceho claimu Power up your day! odstránili výkričník či nastavili nové oslovenie pre Powerlogy komunitu.