CALL CRISPY

Nehnuteľnosti.sk už vedia, aké byty hľadá Gen Z

VÝZVA:

Nehnuteľnosti.sk sú inovatívny realitný portál, ktorý pomáha ľuďom pri kúpe a predaji nehnuteľností na Slovensku. Ako líder na trhu sa chcú priblížiť aj mladšej cieľovej skupine – generácii Z. Aby sme však Gen Z v nekonečnom kolotoči online obsahu dokázali osloviť a budovať brand awareness, potrebovali sme tejto cieľovke najskôr porozumieť. Ale tak naozaj.

Kreatívne

RIEŠENIE:

V strategickom frameworku sme pre klienta hľadali odpovede na ich aktuálnu situáciu, ale aj trendy a budúce zmeny. Nahradili domáci miláčikovia deti? Chcú mladí zostať bývať v mestách? A ako má vyzerať ich prvý domov? A množstvo ďalších otázok z oblastí financií, práce, vzťahov, estetiky, konzumácie médií a parametrov Gen Z bývania.


Kompletný pohľad na život a výzvy mladej cieľovky
priniesol klientovi dlhodobú komunikačnú umbrellu aj zaujímavú príležitosť na launch kampaň.

 

 

Aj vy chcete customer-driven kreatívu?

call@crispy.sk