
VÝZVA:
Nehnuteľnosti.sk sú inovatívny realitný portál, ktorý pomáha ľuďom pri kúpe a predaji nehnuteľností na Slovensku. Ako líder na trhu sa chcú priblížiť aj mladšej cieľovej skupine – generácii Z. Aby sme však Gen Z v nekonečnom kolotoči online obsahu dokázali osloviť a budovať brand awareness, potrebovali sme tejto cieľovke najskôr porozumieť. Ale tak naozaj.
Kreatívne
RIEŠENIE:
V strategickom frameworku sme pre klienta hľadali odpovede na ich aktuálnu situáciu, ale aj trendy a budúce zmeny. Nahradili domáci miláčikovia deti? Chcú mladí zostať bývať v mestách? A ako má vyzerať ich prvý domov? A množstvo ďalších otázok z oblastí financií, práce, vzťahov, estetiky, konzumácie médií a parametrov Gen Z bývania.
Kompletný pohľad na život a výzvy mladej cieľovky priniesol klientovi dlhodobú komunikačnú umbrellu aj zaujímavú príležitosť na launch kampaň.





