VÝZVA:
Magazín Medicína vychádza od februára pod hlavičkou News and Media Holding. Doteraz však existoval len názov, logo a fyzický časopis. Chýbal mu ale pozicioning, ktorý by ho odlíšil od konkurencie, ktorý sa mal pretaviť do claimu a vizuálnej identity.
Kreatívne
RIEŠENIE:
Kým konkurencia vydáva noviny, ktoré obsahom aj formou rýchlo zostarnú, mesačník Medicína vydrží viac ako mesiac – má odolnú magazínovú formu a približne až 50 % obsahu tvoria nadčasového články, prehľady, štúdie… Informácie, ktoré sa oplatí odložiť si a neskôr sa k nim vrátiť.
Na tom sme postavili celý brand od pozicioningu až po vizuálnu identitu. Jej základným prvkom sa stala záložka, bookmark, ktorá prepojila svet printu a medicíny a nielen metaforicky odkazuje na odkladanie a triedenie informácií, ale aj prakticky pomáha pri orientácii sa v širokej palete tém, ktoré časopis pokrýva.