CALL CRISPY

Ako šli návštevníci GRAPE za Dr.Max srdcom

VÝZVA:

Dr.Max je sieť lekární novej generácie. Aby sme podporili toto vnímanie značky, v prvej polovici roka sme klientovi navrhli brandovú aktivitu na festivale GRAPE. A tak sa stalo, Dr.Max sa rozhodol vôbec po prvýkrát pre partnerstvo s festivalom! Akurát, že už začínalo leto a  GRAPE sa blížil ⚡

Kreatívne

RIEŠENIE:

Quick math: 40 dní od prvej prezentácie po prvý deň festivalu 

Po predchádzajúcich skúsenostiach s realizáciami na festivaloch sme vedeli, že ak chceme vytvoriť niečo na mieru, začať prvého júla je šibeničné. Spojili sme sa preto s GRAPE a umelcami, ktorí pre festival vyrábajú rôzne inštalácie, aby sme vytvorili niečo, čo by sa hodilo k značke a zároveň pritiahlo pozornosť (a foťáky) návštevníkov. 

 

Tak vzniklo 6-metrové svietiace 🫀 Dr.Max srdce festivalového organizmu od Alana Prekopa, ktoré malo symbolizovať lásku, solidaritu a starostlivosť jeden o druhého. 


 

Po skicách a vizualizáciách, riešeniach konštrukčných materiálov, upevnenie, dopravy, inštalácie 6-metrového umeleckého diela a návrhoch brandingu, ktorý zapadne do témy festivalu, sme po mesiaci Dr.Max srdce prvýkrát rozsvietili spolu so začiatkom festivalu.

 

 

Dr.Max srdce ako maják – obrazne aj prakticky 

Srdce sa stalo eye catcherom a ústredným bodom 🚨 okolo ktorého sme vybudovali Dr.Max zónu.

 

Od začiatku sme rozmýšľali, ako dokážeme aktivitu na festivale ďalej rozvíjať a aj prakticky podporiť kľúčovú hodnotu pre Dr.Max: starostlivosť. Spomedzi štvorice rozmanitých návrhov (ktoré si počkajú na svoju chvíľu do ďalších ročníkov) sme sa vrhli do tvorby Dr.Max recovery pointu tesne pod visiacim srdcom.

 

 

Návštevníkov sme jasne nasmerovali: Choďte za Dr.Max srdcom 

Večne spálené plecia, otlaky po tancovaní a desiatkach kilometrov nachodených po letiskovom runwayi, boľavá hlava, žalúdok aj chrbát… 🩹 Keby tak vedel niekto s týmito problémami našim raverom pomôcť. 

 

Dr.Max recovery point priniesol na GRAPE všetko to, po čom návštevníkom pišťalo srdce. Doslova! Počas festivalu sme reagovali na ich dopyt a nielenže sme 5x dopĺňali zásoby opaľovákov, magnéziek, šumákov, náplastí a ďalších užitočných Dr.Max produktov, ale dokupovali sme napríklad aj čierne uhlie, ktoré návštevníkom po víkende na mastných langošoch chýbalo. Budeme vedieť do ďalších ročníkov!

 

 

Okrem Dr.Max recovery pointu festivalujúcim pomáhali aj Dr.Max recovery crews, ktoré robili festivalovú „prvú pomoc“ po celom areáli. Kde sa vyskytli, tam okolo nich vznikali hlúčiky ľudí, ktorí si chceli uchmatnúť trochu panthenolu.

 

 

Domov sme sa vrátili s prázdnou lekárničkou, ale s naplneným ❤️‍🩹

Rozdali sme všetko po poslednú kvapku opaľováku a postarali sme sa o tisícky návštevníkov.

 

 

A takto vyzerala naša idea, vizualita a produkcia na kľúč pre Dr.Max na mieste.

 


Srdce: Alan Prekop
Foto: Klaudia Poloncová, Norbert Skaličan

Video: Matej Miterko

Aj vy chcete customer-driven kreatívu?

call@crispy.sk